Nog niets geschreven hier?!
Ik vond het wel een leuke afl!
Was wel cool dat ze zeg maar vergelijkbare dingen moesten doen als die bewoners daar elke dag moeten, onwijs zwaar natulijk.. Zeker dat steenhakken! Ik had echt zoiets van 'wow wat is dat zwaar' maar die bewoners moeten dat elke dag (bij dat werken aan die put, zagen jullie dat: alleen vrouwen aan het werk...) dus het moet wel leuk voor hen zijn om dan toe te kunnen kijken dat die blanken dat ook eens doen zeg maar
. Kvind het sowieso altijd erg cool dat de plaatselijke mensen telkens jury zijn!
Het voetballen vond ik ook grappig, vooral het muziekje erachter hihi.. Verder was het stemmen met maar 3 mensen wel vaag
, er was dan toch ook best kans dat ze alledrie op een ander zouden stemmen? Naja niet gebeurd.. tof dat Jaap telkens door die retourstrijd heen komt. Toch wel erg verrassend dat Kim eruitging. Benieuwd of we er veel van gaan merken komende afl dat zij er niet meer bij is..
Oja! Die bavianen in het kamp, in het begin, toen ze aankwamen! Echt supercool! En die ontelbare flamingo's, ook fantastisch..!!