Ik snap niet dat er zo veel mensen positief op bram reageren...misschien zijn het allemaal vrienden en familie die weten hoe hij in het "echte"leven is maar, kan me niet voorstellen dat niemand door zijn glimlach en zijn grapjes heen prikt.
Achter dit alles schuild denk ik toch een jongen die zich in alle bochten zal wringen en met alle winden mee zal waaien als het hem uitkomt. Hij lijkt precies te weten wanneer er een camera op hem gericht staat, want dan doet ie net alsof hij onwijs aardig enz. is. Maar nadat ik nu de derde aflevering heb gezien ben ik steeds meer van mening dat dit gespeeld is. De reactie op Kim bijvoorbeeld toen die na het B.jumpen vertelde dat zij het antwoord fout had..bbrr kreeg er de kriebels van....
Maar ja ik denk dan ook dat hij met deze slinkse wijze toch erg ver zal komen...
Is het ook niet de bedoeling dat je in een spel je in alle bochten wringt en met alle winden meewaait??
Ehm, het is wel NCRV maar dat wil niet zeggen dat socialiteit voorop staat.
Als je nu al last hebt van deze spelletjes, raad ik je af om de overige aflevering te bekijken hihi, dit wordt allemaal alleen maar erger............
Trouwens aardig van je Fireman, dat je Bram
1. complimenteert met zijn acteertalent (doet het goed wanneer de camera in de buurt is)
2. aangeeft dat hij goed SPEELT, lijkt me erg belangrijk in een SPEL als dit
De groeten maar weer!!!