Als ik de reacties op de site bekijk dan vind ik dat in en in triest. Het niveau is ver beneden alle peil. Het lijkt wel dat bepaalde kandidaten hun jaloezie, door vrienden van hun, neer laten zetten. Zelfs de reacties van een Arjan, ik zal zijn schuilnaam maar niet neer zetten, zijn onder de maat en getuigen niet van collegialiteit naar zijn medespelers. Het spel is nu eenmaal keihard. En je zult, zelfs soms tegen je principes in, dingen moeten doen om te overleven. Ook de NCRV heeft voor de spanning types op een bepaalde manier neer moeten zetten. Dit gaat ten goede of ten koste van bepaalde kandidaten. Je moet daar doorheen kijken. Ook de mening van de kandidaten is dat het programma zoals uitgezonden de werkelijkheid niet benadert van wat men heeft beleefd. Het is voor een ieder een super ervaring geweest. Houdt dan ook de eer aan je zelf, commentaar is goed maar druk je dan op een nette manier uit zonder je naar beneden te halen. De crew weet precies wie je bent. Bij aanmelding heb je jouw e-mail adres kunnen laten afdekken, maar daar is het wel bekend. jammer het had veel leuker kunnen zijn. Dit is mijn laatste bericht daar ik aan dergelijke laagsvloerse praktijken niet wil mee doen, of men moet er een andere invulling aan gaan geven door eerst de berichten maar eens te screenen. Het gaat jullie goed en haal je niet verder omlaag. De fan dag zal wel niet door gaan. Er zijn alleen maar per kandidaat een paar vrienden ,kennissen of familie. Ik denk dat het een gekijf wordt waar niemand vrolijk van wordt. Ik blijf thuis.