edit: Comp was me voor.. ;-)Kvond t wel leuk
, vooral met dat ploegen!
Ze hadden nog wel wat meer de reactie van de lokale bevolking mogen laten zien! Dat het tweede deel bestond uit zakken water omhoog houden, vond ik wel minder
, want wat heb je daar nu aan? Konden ze niet nog iets anders doen voor die mensen of die ossen ofzo? Dit was nogal saai..
Het bungeejumpen zorgt natulijk altijd wel voor leuke tafereeltjes, en blije kandidaten. Ik vond het wel goed van Maartje dat ze weigerde, maar dat had ze dan beter kunnen doen voor ze uberhaupt naar boven was geklommen lijkt me, dat had haar ws een hoop angst bespaard
. Maarja zonder die angst had ze natuurlijk nog niet geweigerd. Wel erg zielig dat ze er nu zo voor 'gestraft' werd omdat ze er ook daadwerkelijk uitging.. Maar hopelijk kom je snel terug in Afrika voor dat werk dat je wil gaan doen Maartje! (is Maartje al op het forum eik??)
Het geroddel over Maria en Peter vind ik erg leuk
maar waarom zei ze nou dat ie hemaal niet haar beste maatje was
Da was dan wel weer jammer...
Voor de rest vond ik dat ze nog wel wat meer natuur hadden mogen laten zien, ipv bijv die tentjes of die douche.. Magoed, best leuke afl! En ik begin er tegen te kunnen dat ze elkaar wegstemmen
...